Candy AQUA 100 F

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Candy AQUA 100 F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Jer040 06-09-2012
Geschreven voor: Candy AQUA 100 F

Relatief dure machine door de compacte maat. Wast prima maar de machine is zeer moeilijk stabiel te krijgen bij centrifugeren. We moeten hem meestal vasthouden. De onze heeft 1100 toeren en dat is voor de constructie denk ik te veel. Het betonblok zit nl bovenin en niet onderin. Dat maakt hem heel kwetsbaar en snel uit balans waardoor ie erg op en neer gaat en de neiging heeft om door de badkamer te gaan lopen. Jammer van de prijs. Heb je ruimte voor ander afmeting apparaat zou ik dat eerder doen. Het waterpas stellen komt erg nauw en dan nog is het geen heel stabiel apparaat. Ook de ommanteling maakt lawaai en zit weinig solide in elkaar. De witte ijzeren zijkant en bovenkant trillen dus hevig mee.

cor85 27-11-2009
Geschreven voor: Candy AQUA 100 F

deze zomer aangeschaft voor op de boot.
zeer klein apparaat met 3,5 kg inhoud en 1000 toeren. verbruikt maar 6 amp.
dus ideaal apparaat voor de boot of tuinhuis.